وبــــلاگ

blog

پاکت کامپوزیت

تولید کننده انواع کیسه کامپوزیت با مواد اولیه PP امکان تولید به صورت تک لایه، دو لایه، سه لایه و ۴ لایه قابل تولید و لمینت با پلی اتیلن، کاغذ (صنعتی، کرافت یا تحریر) و سلفون (OPP، BOPP و CPP) امکان تولید بدون محدودیت در رنگبندی یا چاپ تمپلات یا تولید با رنگبندی پایه به صورت شفاف، مات، صدفی و … قابل تولید بدون محدودیت در ابعاد و ضخامت با توجه به نیاز مشتری امکان تولید بدون محدودیت در رنگ ، ابعاد و ضخامت امکان چاپ از ۱ تا ۱۲ رنگ FULL HD (هلیوگراور ، فلکسو و سیلک) تولید با کیفیت ترین مواد اولیه پتروشیمی از گرید ۱ تا ۳ تولید کننده تمامی محصولات پلی اتیلنی ، امکان بازدید از خط تولید کاربرد و ویژگی های کیسه کامپوزیت قیمت مناسب امکان تحمل فشار و وزن های بالا از ۵ تا ۵۰ کیلوگرم حمل و نقل هر چه راحت تر استحکام و مقاومت بالا با توجه به وزن پایین کیسه چاپ پذیری بالاتر نسبت به دیگر نوع های گونی امکان تولید بدون محدودیت در ابعاد و ضخامت سهولت در انبار دارای مقاوم در برابر ضربه، پارگی، رطوبت و …

پاکت لمینت

تولید کننده انواع پاکت لمینت پلی اتیلنی، کامپوزیتی، پلی پروپیلن (PP) قابل تولید و لمینت با انواع ورقه های OPP، BOPP، CPP، پلی استر، کرافت، متالایز و … تولید انواع پاکت چند لایه لمینتی و ساده در انواع کاست دار، دسته دار، رنگی، دو دوخت و … قابل استفاده برای انواع گچ، برنج، خاک و کود، غذای دام و طیور و … قابل تولید بدون محدودیت در ابعاد و ضخامت با توجه به نیاز مشتری بسیاری از محصولات غذایی و کالا های مصرفی همانند صنایع ساخت و ساز، دام و طیور و بسیار دیگر از کاربرد ها، به علت قیمت و مقاومت مناسب از پاکت لمینت شده استفاده می شود. پاکت لمینت دارای نوع های گوناگونی است . به طور کلی تمامی بسته بندی های تولید شده با استفاده از مواد اولیه پلیمری، دارای خاصیت ضد آب هستند، اما نفوذ ناپذیر ترین نوع، کیسه های کامپوزیتی است. به طور کلی هر نوع محصول پلیمری که به صورت فیلم تولید شده باشد دارای خاصیت ضد آب است. اما پلیمری های نخی بافته شده دارای خاصیت ضد آب نیست.

پاکت­‌ متالایز

پاکت متالایز که به آن پاکت فویل‌های آلومینیومی نیز گفته می‌شود از مواد پلاستیکی پلیمری که توسط یک لایه ی فلزی آلومینیوم، پوشانده شده‌اند تولید می‌شوند. این روش تولید در صنعت بسته‌بندی باعث می‌شود پاکت متالایز در حین سبکی جلوه ی براق آلومینیوم را نیز داشته باشد. پاکت متالایز، به دلیل لایه متالایز شده داخلی آن، محتوای پاکت را در مقابل نور آفتاب، رطوبت و آب محافظت می‌کنند. و میتوان گفت صنعت موادغذایی یکی از مشتریان همیشگی این پاکت‌ها هستند.

دسته‌بندی‌ها